Ikea

Idag har jag varit på Ikea med barnen. Köpte en ny mat stol till Ameli, så Leia kan använda den andra om några månader. Tänkte att det nog är bra att byta ut A stol redan nu så hon inte blir ledsen sen. Det gick kanon bra på Ikea, båda barnen skötte sig bra. På dit resan blev A åksjuk och kräktes, han som tur var fram med en påse så det mesta kom i den. Stackars A hon är precis som mig när jag var barn. Köpte även nya fodral till soffkuddarna, visat bild samt beställde en bänkskiva som ska agera skrivbord i gästrummet/kontoret. Efter Ikea for vi till Willys och storhandlade inför denna vecka, gick bra även det. När båda barnen somnat körde jag ett jobbigt träningspass hemma, kommer nog inte komma ur sängen imorn! Det var riktigt gött!!! Sov gott! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback