HURRA!!!

Tack alla ni som höll tummarna för mig i torsdags.
Tänkte informera er om att JAG FICK JOBBET!
Jag är så glad över detta, får först 6 månaders vikariat med stor chans till förlägning =). Gör mitt första pass på måndag!

Amelis öga är mycket bättre nu, bara lite gul blå under ögat.
Dock har hon något problem med magen, hon är så lös. Blöjan kan inte hålla tätt då det är så löst. Hon har senaste halvåret varit såhär i magen. Imorn skall jag ringa BVC för att se om vi kanske kan ta test på laktos. Har tagit upp det flera gånger tidigare, men de menar att det är bättre med löst än hårt.
Dagis tycker oxå det är väldigt löst så då måste jag ju göra nått!

Just nu för jag en matdagbok, samt testar lakrosfri mat.
Vi får se hur det blir med detta!

Tack och hej och sov gott!

Puss och kram familjen bus.


Kommentarer
Therese säger:

Grattis till nya jobbet!!!

Malte är ju allergisk mot mjölkprotein och jag tror att det är vanligare än laktosintolerans på de små. Det räcker inte att ge Malte laktosfriaproduktar. Ville bara uppmärksamma dig på att det är stor skillnad, men du kanske har koll på det.

Hoppas det löser sig för Ameli, det är ju så tråkigt med dessa allergier och magproblem :(

Kramar från Karlskrona

2011-10-05 | 23:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback