Vinterkräksjuka...

I lördags började Ameli kräkas x flera och sedan bajsa löst. Söndag och måndag har hon bara varit dålig i magen. Jag och Henrik trodde hon ätit nått tokigt, men på måndag kväll kom Henrik hem från jobbet och sa att han mådde illa och hadde ont i magen. Sedan vid 21-tiden började han kräkas. Trodde jag skulle klara mig men vid 01.30 vaknade jag för att rusa för första gången. Sedan sprang vi skyttetrafik hela natten =(.

Igår var vi väldigt svaga och ynkliga. Ameli var pigg och glad, men hur snäll som helst mot oss sjuklingar. Tack för att man fått världens finaste dotter.

Idag har vi mått mycket bättre, kunnat äta och stå upp. Dock så har jag varit väldigt svag och yr idag. Haft det jobbigt att stå upp.

Vi har hunnit tjuvstarta lite med julen också, fina röda gardiner och en tomte med lykta =).

Här kommer lite bilder:








Ha en fortsatt trevlig kväll alla!
Puss och kram familjen bus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback