Vilken underbar dag!

Idag har det varit helt fantastiskt väder.
Ameli och jag vaknade 08 idag med, skönt!
Efter frukosten åkte vi och storhandlade mat för veckan. När vi åkte hem så hämtade vi upp Henrik som behövde bilen under eftermiddagen. Vi åt lunch tillsammans alla 3 och sen gick jag ut på en promenad med Ameli för att hon skulle få sova middag.

Medans hon sov passade jag på att sitta i solen och läsa min bok. Det var jätte skönt!

När hon vaknat tog vi en cykeltur till Täby C, där lämnade vi tillbaka en matta och sen köpte jag en cykelkorg, tröningslinne och löparbyxor. Jätte fina.

När Henrik kom hem från jobbet tog vi en löprunda hela familjen, det gick segt idag. Vi körde lite sryka oxå =)

NU sover Ameli och jag och Henrik sitter med varsin laptop ;) och sneglar på tvn.

Moffi: vi har packat ner leksaker i flyttkartonger =)


Borsta tänderna med både mammas och pappas tandborste!
Sitta och leka i leksakslådan är kul!

Ha en bra kväll!

Puss och kram familjen bus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback