Uppdatering!

Hejsan svejsan...

Lördag:
Dagen började vi med mys och bus. Jag och Ameli tog en härlig PW till Rönninge by. Så härlig promenad i det fina vädret. Efter en halvtimmes promenad somnade Ameli så sött i vagnen.
Vid 13.30 tiden kom Moffi för att passa Ameli medans jag och Henrik skulle på bio och middag inne i stan. Vi såg Pirates of the Caribbien i 3D, den var kanon bra. Kan varmt rekommendera om ni gillar Pirates filmerna =).
Middagen åt vi på Fridays. Vi hade det sååå mysigt. Det var underbart att få göra detta med Henrik, vi pratade och myste hela kvällen.
Ameli och Moffi hade en jätte bra dag och kväll tillsammans. Hon grät inget utan var lugn och snäll. 19.30 sov hon!!!
TACK MOFFI!!!

Söndag:
Denna dag bestod av STÄDNING inför visning nummer 1. Under visningen var vi hos Boel och Robban på lunch och middag.
Mäklaren informerade oss om att det kom 2 ev köpare. Inte riktigt vad vi hoppats på. Men det var fint väder så kan bero på det. I övrigt hade vi en mysig dag med våra vänner!

Måndag:
Jag städade upp lite och försökte hålla mig hemmifrån då det skulle vara visning 2 på kvällen. Vi var som tur var bjudna på middag till mormor och plastmoffa Johan. Det var mycket trevligt och gott. Jennifer, Mattias och Neo var oxå där. Rena släktträffen ;)
Mormor hade MASSA kläder till Ameli som hon själv haft som liten, även jag har haft några på mig. Jätte fina kläder som inte går att få tag på idag.
Mäklaren berättade att det kommit 5 nya ev köpare så det var jätte goda nyheter. Alla hade gillat lgh massor och varit väldigt positiva.

Idag:
Jag har varit på en arbetsintervju på DS förlossningen. Det gick okey. Fick inget jobb nu, men vi skall höras i höst för en ev timanställning. Så jag fortsätter söka jobb, håll tummarna för mig!
Idag har jag och Ameli varit förbi huset, det var ingen där så vi kunde bara kika in genom fönstrerna, men det ser fint ut. Det mesta är klart nu =). På tisdag skall vi få nycklarna! HURRA och skräckblandad förtjusning att flytta =).

Idag började budgivningen. Den stannade på 1,1milj idag och fortsätter imorgon så det är mycket spännande att följa!

Imorgon skall jag testa på Mamma bootcamp, det ska bli kanon kul!


Ameli provar simglasögon



Ameli busar med Molly, Vov vov...

Godnatt och sov gott!

Puss och kram familjen bus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback