Stor handlat

Idag vaknade vi 7.30. Ameli, har sovit bra inatt. Vaknade ett par gånger bara =). På förrmiddagen tog vi det lugnt. Jag skrev matsedeln för veckan samt inköpslistan.
Efter lunch åkte vi till pappa Henriks jobb för att hämta kvittot på sulkyvagnen som gått sönder, vi fick byta den till en ny på Babyland!! Tack!
Sedan postade vi alla jobbansökningar till MVC, förlossning mm. Så håll tummarna nu alla!!

Ameli och jag tog en sväng till Täby C, där provade jag Converse för att se vilken storlek jag har. 39 vart det. Så nu ska jag informera Mattias som är i USA om detta. Men han behöver bara köpa i mån av plats =)
Sedan fick Ameli ett par nya skor. Jätte fina sandaler som hon kan ha i sommar från Din sko.
Jag köpte en ny sporttopp till mig, hade 190:- bonuskupong på Stadium och den kostade 199:- så det blev billigt och bra =)

Vi har också varit och storhandlat på Willys. Idag ordnade jag så att vi kan handla med självscaning. Det var jätte smidigt. När vi kom hem plockade Ameli ut 4 stycken Creme Freiche burkar och började stapla de på varandra. Jag är jätte stolt!


Dagens outfit

Jag är JÄTTE glad!

Nya vagnen

Staplar CF <3

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Puss och kram familjen bus!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback