God kväll!

Hejsan på er!
Natten var inte kul!!! Ameli vaknade ofta och hade svårt att komma till ro. Så imorse var vi trötta, även om vi klev upp 7.45.
Efter en god frukost spenderade vi fm nere hos Emma på hennes baksida. Det var super trevligt och mysigt. Efter någon timme blev Ameli trött så jag tog en promenad med henne i värmen. Hon sov nästan 2 timmar.

Efter lunchen så åkte vi till lackeringsfabriken i Arninge och lämnade in skivan framför fläkten så att den blir i samma färg som resten av köket =).

Efter det tog vi en cykeltur, vi stannade till vid lekparken en stund och gungade. Väl hemma igen fick Ameli rita lite medans jag började med maten och sen for vi på siming =)

Hon somnade i bilen påväg hem och sover så gott nu!



Titta så fint jag ritar =)

Påväg till simmet!


Puss och kram från familjen bus!

Kommentarer
Anonym säger:

Vad gulligt att se henne sitta och rita med kritor.

Älskar er massor

Pusssssssssss på er

2011-05-11 | 22:36:31
Madde säger:

Har ni Karolina som simlärare? Tyckte jag skymtade henne på bilden. Det är nämligen en gammal kurskamrat till mig på lärarhögskolan:)



2011-05-12 | 20:15:10
Bloggadress: http://tildesbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback