Ultraljudet

God morgon!
Jag jobbar natt nu, sitter här på BB och myser med fina bebisar och föräldrar.

Tänkte att jag skulle uppdatera hur det gick på ultraljudet i onsdags=).
Allt såg toppen bra och normalt ut, inga missbildningar som man kan se. Den sparkade på massor, vi fick flera bilder. Ska se om jag kan fota och lägga upp här.
Könet vet vi ej, det får bli en överraskning tills den dagen den vill ut. Så tillsvidare är det "Prylen" ;).

När jag vaknar senare idag skall det göras julskinka och köttbullar, men innan dess måste jag åka och köpa Henriks julklapp.

idag vid 16-tiden kommer vi fira lite minjul hemma hos oss. Då kommer mamma, Jennifer och Neo förbi ett par timmar, det blir mycket trevligt det.

Ha en härlig dan före dan...så skall jag försöka lägga upp bilder ikväll på julmaten mm.

Puss och kram familjen bus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback