Fredagsmys!

God kväll!

Idag har jag och Ameli varit inne i stan och träffat min kompis Huda och hennes söta dotter Alisa. Vi tog en fika och bara myste. Vi har pratat å pratat =).

Det kom även fram en kvinna som letar efter nya barnmodeller till sin agentur och ville ha med våra döttrar =) så vi fick visitkort så skall vi höra av oss. Får ta och prata med Henrik om det oxå.

Ikväll är Henrik på AW så jag och Ameli har haft myskväll tillsammans, men nu sover hon sött.

Gräsmattan är jätte fin nu, den börjar bli tät.

På tisdag börjar lill ligisten på dagis, så spännande. Återkommer med bilder och info när det bär av.

Här hommer lite bilder från senatse dagarna. Tyvärr så glömde jag kameran hemma idag så inga bilder från stan =(.


Ameli med söta Philip =)

Puss!



Sötnos! Klättrat upp på stolen själv och öppnade förpackningen =)

Min underbara tjej!


Bus med mamma...


Puss mamma...



Ameli busar i våran säng med sina grannkompisar Selma och Alisia

Amelis nya dockvagn och nya pyamas =)

Cooling i simglasögon..

Gräsmattan nu =)

Bild före:
från 6 augusti


Efter:
Från 11 augusti



Presenten från min bästa syster Jennifer. Hon har gjort den själv. Visst är den fin =) I love it!!!

Nu kommer ite naturbilder som jag tagit i sommar:













Titta pappa så fin den är blomman =)

Hoppas ni gillar bilderna!

Puss och kram från familjen bus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback