Solen

Hejsan!

Idag har det verkligen varit en fantastisk dag, varmt och skönt. Jag och Ameli var ute och gick efter lunch, Ameli tyckte det var så skönt så hon somnade i vagnen. Hon sov i 2 timmar.
Vi var förbi en cykelaffär nära oss för min cykel har blivit vandaliserad så skulle kolla om de lagar cyklar, och det gör dem. Så ska lämna in min så får vi se om de kan ordna dem, skulle vara jätte kul att cykla med Ameli. Hon har en cykelstol och hjälm. Vi prova´de en rosa hjälm i affären, jätte sött! <3

Nu ska vi snart laga mat och vänta på att Henrik skall komma hem, sedan vid 17.30 kommer Martin mäklare hit, så ska vi gå igenom allt för försäljning.

Igår skruvade jag och Henrik ner alla köksluckor, och jag lämnade in dem idag. Om 2-3 veckor är de klara. Tror det kommer bli super snyggt.


Kuli att sitta i köksskåpen och leka


Denna matvänlida dress köptes idag =)


I vagnen påväg på promenad


Titta så söt i cykelhjälm, puss mitt <3

Ha en  trevlig kväll!

Puss och kram familjen bus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback