Simning!

Idag vaknade vi 07.00. Ameli hade en mycket bra natt, hon sov mellan 20.00-02.00. Näe hon vaknade var hon pigg en stund, tog Ameli i famnen och så somnade vi om tillsammans <3. Sedan sov vi till 04.30 och då en halv flaska välling.

Idag har vi varit ute och lekt, promenerat, stor handlat, simmat och målat fönster. Mycket har vi hunnit med!

Jag har ont i halsen, haft det sedan i söndags =( tråkigt för då kan man inte träna med puls! Har tränat lite dåligt de senaste veckorna, svårt att få till när Ameli är sjuk och sen nu med min hals!

Håller på att försöka söka jobb nu inför hösten. Hoppas det går bra. Finns inga lediga tjänster att söka, så blir väl någon timanställningkanske på förlossningen?! Håll tummarna. Har skickat ansökan idag =).

Imorgon skall man få reda på hur det gått i omslagstävlingen. Hoppas, hoppas...

Nu, ska jag sova. Ameli ligger redan i sängen så skall krypa ner bredvid henne!


Fria sim =)


Roligt att simma <3, puss mina älsklingar!

Sov gott alla!

Puss och kram familjen bus...

Kommentarer
HasseE (moffi) säger:

Grattis på namnsdagen AMELI !!!

2011-04-20 | 15:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback