Lite trångbott kanske?!

Åh, vad jag längtar tills vi flyttar till huset. Det börjar tära att bo på så liten yta nu med en "galen" 1-åring.
Just, nu är det galet kul att leka med mammas blommor som står i kartonger på golvet pga fönstermålning. Nått som hon vet är: ajaj! Men när jag kommer och säger nej, du får inte Ameli ajaj. Då tittar hon på mig och skrattar. What?! Tack, för den. Även datorn är väldigt kul att pilla på.

Nu ser det ut som om en tornado har slagit ner hemma hos oss, ingen idé att plocka undan heller förrän ligisten gått och lagt sig ;)

Ameli vägrade sova nu på eftermiddagen, så vi får se hur lång tid det tar tills humöret INTE är på topp längre! Bara 3 timmar kvar till läggdags =/.

Just nu lagas det potatis med köttfärslimpa här, hoppas ni oxå får äta ngt gått till kvällsmat!



Tack Ameli, mamma älskar att sräda!

God kväll!

Puss och kram familjen bus!

Kommentarer
Anonym säger:

Hehe ja du jag känner igen det sen vi bodde i Näsbydal då va Charlie lika gammal som Ameli.

Det röjdes och plöjdes som sagt bara att hoppa över svära lite tyst när man kliver på saker. Städa när de små rakarna har somnat.

2011-04-11 | 21:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback